Thursday, May 12, 2016

Mám tě ráda

Dnes si dáme niečo nenáročné, ale stále krásne. Kniha Mám tě ráda s textom Astrid Desbordes a ilustráciami od Pauline Martin je novinka od vydavateľstva Axióma.

mam te rada
A. Desbordes, P. Martin - Mám tě ráda

Každé dieťa rado počúva, že ho majú radi. A rodičia by to mali opakovať čo najčastejšie. Trochu vám pri tom možno pomôže aj táto kniha. 

Maminka malého Adamka v nej prezradí tajomstvo. Porozpráva mu, kedy ho má vlastne rada.
Každá dvojstrana je koncipovaná ako taký protiklad: mám ťa rada keď sa radujeme, aj keď sa hnevám; keď si odvážny aj keď sa bojíš; keď sa mi podobáš, aj keď si sám sebou...
Obrázky sú jednoduché v príjemných pastelových farbách. Cukríkový nádych vyvažujú vtipné momenty, ktoré rodičia väčšinou dobre poznajú. Ilustrácie s minimom textu tak tvoria vydarenú a milú knihu o materinskej láske.
Zdá sa, že autorkám Astrid Despordes a Pauline Martin to ide spolu dobre. Spolupracovali už na viacerých knihách. Tento rok dokonca vyšlo aj pokračovanie Mám tě ráda s názvom Un amour de petite sœur, kde Adamko dostane malú sestričku. 

Momentálne sa nám práve takáto kniha hodí. Pri všetkom tom zhone okolo bábätka je fajn zaňuňať sa s pampúchom večer v posteli a povedať mu, že ho mám rada. Pořád a napořád. A to je to veľké tajomstvo.

mam te rada

mam te rada

mam te rada

mam te rada

mam te rada

mam te rada

mam te rada


Názov: Mám tě ráda
Text: Astrid Desbordes
Ilustrácie: Pauline Martin
Vydal: Axióma, 2016
Strán: 40
ISBN9788072923298

2 comments:

  1. Krásná myšlenka, navíc hezky zpracovaná. Mě to dojalo i jen tady z těch fotek. Mrknu po ní v knihovně, nějak se mi to doma už hromadí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to veľmi milé. tie postavy sú také francúzske. a o hromadení mi nemusíš hovoriť, šťastie že máme veľký dom =)

      Delete